کتونیم قشنگه؟؟؟


#نوزادی#فرزندپروری

تصویر
۱۴ پاسخ

چ خوشکل چقد گرفتی

اره گلم مبارک باشه

هامتو کفشاش خیلی راحتن و بادوام

میگم ها خشک نیس جلوش؟
من دارم ی جفت خشکع کمی انگشت بزرگم رو میزنه کم ها با اینکع سایز خودمه
به نظرت درست میشه به مرور؟جا باز میکته؟

عالیهههه من عاشق هامتو ام
بهترین و راحت ترین کفش تا ابد

همه جوره درجه یک🤩

خیلی شیکه مبارکت باشه

به به هامتو😍😍😍😍😍

عزیزم از کجا گرفتی !؟ قیمتش خوبه خیلی خوشگله

مبارکت باشه گلم
کجا داری میری بار سفر بستی🥹

خیلیییی 👍🏻👍🏻

اره خيلي😍مبارك باشه عزيزم

اگه هامتو اصلی باشه عالیه
من کوهنوردی میرفتم فقط هامتو میگرفتم
هم ساق دار هم بدون ساق
طراحیش رو د‌وست دارم

مبارکه اره قشنگه

سوال های مرتبط