چ خوشکل چقد گرفتی
اره گلم مبارک باشه
هامتو کفشاش خیلی راحتن و بادوام
میگم ها خشک نیس جلوش؟
من دارم ی جفت خشکع کمی انگشت بزرگم رو میزنه کم ها با اینکع سایز خودمه
به نظرت درست میشه به مرور؟جا باز میکته؟
عالیهههه من عاشق هامتو ام
بهترین و راحت ترین کفش تا ابد
همه جوره درجه یک🤩
خیلی شیکه مبارکت باشه
به به هامتو😍😍😍😍😍
عزیزم از کجا گرفتی !؟ قیمتش خوبه خیلی خوشگله
مبارکت باشه گلم
کجا داری میری بار سفر بستی🥹
خیلیییی 👍🏻👍🏻
اره خيلي😍مبارك باشه عزيزم
اگه هامتو اصلی باشه عالیه
من کوهنوردی میرفتم فقط هامتو میگرفتم
هم ساق دار هم بدون ساق
طراحیش رو دوست دارم
مبارکه اره قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.