۱۰ پاسخ

ما اومدیم مشهد خیلی آرومه
کجا قصدتونه برید؟

ترافیکو همه میرن سمت شمال

تصویر

ن مگه ناقص العقل باشه طرف😂😂😂

ما که نمیریم

ما شهرمون هیچ خبری نیست شوهرم می‌گفت بریم شمال مسافرت ولی قبول کردم تو این شرایط

والا ما از اول جنگ تو مسافرتیم شمالیم

مسافرت نه ولی از تهران میرن برای حفظ جونشون

ولی هیچ خبری نیس

من خونه مادرشوهرم راوریم کرمان

نه کجا بریم شهر خودمون ارومه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی