۶ پاسخ

من میدم البته با میوه ها ترکیب می کنم

من یه ماهه که میدم🥴

اگربازش نکردی ببر عوضش کن
سرلاک ازپایان ۶ماهگی بگیر

سلام گندم سنگینه
البته بستگی به بچه هم داره
من سرلاک رو از پایان ۶ماهگی به پسرم داده بودم
خداییش عالی بود
پسرم بدغذا بود
هرسفری میرفتم باخودم میبردمش و به پسرم میدادم
کار راه انداز بود برام

من گندم وخرما خریدم ولی هنوز ندادم بهش

سنگینه فرنی برنج بگیر تازه اونم از ۶ ماهگیه

سوال های مرتبط