اره منم میدم سرلاک، چقدر هم دوست داره، یعنی اگه دوکاسه پر هم بهش بدم میخوره همشو😅
سلام اول از میوه شروع کن بداز یک ما سرلاک بده
اول براش حریره بادوم رو بگیر هم کار سرلاک رو میکنه هم جای اون حریره بادومی که میخواستی درست کنی رو میگیره و خوشمزه ترم هست ، بعدا میتونی سرلاک خرما و موز اینا رو بگیری برای هفت هشت ماهگی به بعد
سرلاک خیلی خوبه از اول بر پایه برنج بگیر من سرلاک حریره بادوم گرفتم خیلی خوشمزه هست پسرم خیلی دوس داره خیلی خوش طعمه ما عمرا بتونیم اونجور خوشمزه در بیاریم داخلش انواع ویتامین و آهن هم داره
دکتر به من گف بده حتما....
دکتر به پسرمن گفت عاالیه وبهش بده تقریبا خوبم بود برای وزندهی پسرم
اتفاقن برعکس اینا ک میگن سرلاک خوب نیست سرشار از خیلی ویتامیناس و چاق کننده اس
سرلاک خیلی خوبه دکتر به بچه منک وزنش کمه گف بده
من خونگی درست میکنم حاضری ها خوب نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.