منکه از وقتی فهمیدم رابطه ندارم
تا سونو ان تی خیلی با احتیاط باشین تا جای جفتتون مشخص شه
از وقتی فهمیدم حاملم نداشتم تا الان تا سه ماه اول بگذره بعد
هفته ای 2.3بار رابطه دارم با احتیاط دکترم گفت تا وقتی خونریزی نداشته باشی مشکلی نداره اصلا
من از وقتی فهمیدم باردارم رابطه ای ندارم همینجوریشم دلم درد میکنه به نظرم الان اولویت با بچه اس
هر موقع دلت خواست😂
فقط با احتیاط
تو هفته شما نباید رابطه داشت
یبار دوبار اونم من ارضا نمیشم
هفته یک بار تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.