۷ پاسخ

اگه شوهرت گوش به حرف اونه آخرش زندگیت از هم میپاشه اگه نه تحمل کن
بستگی به شوهرت داره

چه اذیتی؟ من بودم چشم بسته میرفتم رهن

من خودم انتخابم زندگی مستقل حداقل اینه که چندسال برید دوباره نتونستید خونه بخرید برمیگردید باز….

منم ده ساله طبقه بالای خونه پدر شوهرم هستم همین دخالت ها رو هم داریم کلی هم اذیتم میکنن ولی شوهرم قبول نمیکنه جایی بریم یحورابی منم کنار اومدم

والا منم همینم.خواهرشوهرم پایینه.یهو در رو باز میکنی میبین پشت در یا نیستی میبینی وسایل خونه ات کم شده یا جابجا شده.شوهر منم هرچی میگم قبول نمیکنه.باید بسوزی و بسازی

به نظرم اگه خیلی خیلی گیر نمیده بشینین پول رهن و بدین واس خودتون سرمایه باش سعی کن زیاد پایین نری و زیاد کاری به کارش نداشته باش با شوهرت صمیمی باش بزار هر کاری میگی بکنه بعد اگه گلایه ای داشتی بگو مثلا شوهرت بگه مامان چرا میای فلان‌میکنی والا خوبه من گاهی دلم میخواد بچمو یکی نگه داره من‌ کارامو بکنم من خودم مادرشوهر خواهرم با اونا زندگی میکنه خواهرم خیلی باهاش صمیمی میگه میخنده ولی چیزی هم بگه دهنشو باز میکنه هر چی میخواد میگه ولی ازش حساب‌ میبره مادرشوهرش و درکل خیلی کمک دستشه

والا منم اذیتم منم خونه بالای مادر شوهرم هستیم هر وقت صدا بیاد زود میپره بالا یا من اصلا تو این ۵سالی که عروسی کردم لباس باز نپوشیدم نه شب میشناسن نه روز یه موقع دیدی جمعه هست صبح زود میاد بالا یا میگه چرا در حموم رو اینقد باز بسته میکنین... ادم میمونه چی بگه این شوهر هم دیوار بود بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🐥 مامان جوجو👼🐥 ۲ سالگی