۹ پاسخ

عزیزم برا نوزاد خوب نیس تلویزیون 🫥

من دخترم همش نگاه تلویزیون میکنه

وای نگو دختر منم جوری نگاه برنامه کودک میکرد دیشب😂

ماشاالله دختر به این نازی

ولی براش ضرر. داره حتی یک دقیقش
چون‌مغزش نمیتونه این تصاویر رو‌تحلیل کنه.ممکنه تو گفتار و مغز دچار اختلال بشه

پسر منم همینطوره😅😅

عزیزم🥰🥰🥰
ولی تلوزیون برای نینیا خوب نیست تا دو سالگی

عااالاخ قریونش شمممم 🥹😍

خدا حفظش کنه

یجوری نگا میکنه حرف میزنه آدم دلش میره 🤣

تصویر

سوال های مرتبط