عزیزم برا نوزاد خوب نیس تلویزیون 🫥
من دخترم همش نگاه تلویزیون میکنه
وای نگو دختر منم جوری نگاه برنامه کودک میکرد دیشب😂
ماشاالله دختر به این نازی
ولی براش ضرر. داره حتی یک دقیقش
چونمغزش نمیتونه این تصاویر روتحلیل کنه.ممکنه تو گفتار و مغز دچار اختلال بشه
پسر منم همینطوره😅😅
عزیزم🥰🥰🥰
ولی تلوزیون برای نینیا خوب نیست تا دو سالگی
عااالاخ قریونش شمممم 🥹😍
خدا حفظش کنه
یجوری نگا میکنه حرف میزنه آدم دلش میره 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.