خداروشکر صدک بچم از ۱۵درصد اومد ۲۰درصد 🥹خوبه دیگ ن؟

۶ پاسخ

عااالیه، خداروشکر

خداروشکر عزیزم
واقعا دغدغه وزنشون آدمو میکشه

جا داره هنوووز

چقد بود وزنش عزیزم

من همه صدک هام ۱۰ بود وزنشم ۵ تروخدا واسه منم دعا کنید بره بالا

خداروشکر عزیزم عالیه منم این دفعه رفتم از ۲۵رفته بود سی

سوال های مرتبط

مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری