خانما صدک بالا باش خوبه یا ن؟؟

۶ پاسخ

بله نزدیک ۵۰ و به بالا عالیه

رفتی سونووو

خوبه عزیزم‌

خیلی بالا هم خوب نیست
از یه حد نرمال نباید زیاد بالا و پایین باشه

بله عزیزم بالا باشه خوبه

اره،مثلا اگه رو صدک ۵۰ باشه ینی از ۵۰درصد نوزادای هم هفته های خودش وزنش بالاتره

سوال های مرتبط

مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شهاب مامان شهاب ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی