۱ پاسخ

اره کاندوم بهتره من چندین ساله روش جلوگیری طبیعی دارم وکاندوم بعضی وقتا.الان کلا طبیعی ولی خیلی باید مواظب باشین😅من قرص به خاطر عوارضش اصلا نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۶ ماهگی