کسی با ذخیره یک باردار شده

۴ پاسخ

بچه ها من ذخیره تخمدانم ۰.۵ هست
دوترم گفته آی وی اف😭
ترس دارم..نه از پروسش...از اینکه نشه حتی با آی وی اف

یک خوبه

من با ذخیره ی ۰/۸ باردار شدم مهم تخمک های با کیفیت هست کمیتش مهم نیس

بله یکی از دوستام دختر ناز داره

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری