۷ پاسخ

سمبوسه

بیسکوییت ومیوه میخورم منم ضعف شدید دارم از هیچیم خوشم نمیاد

من همین الان جات خالی نون خونگی با پنیر گردو لقمه کردم خوردم چسبید

منم از ضعف دراز کشیدم نمی‌دونم چی بخورم

معجون درست کن بخور

پنکیک موزی درست کن توش مغزیجات خرما هم بریز بدون شکر هم سالمه هم خوشمزه

منم گرسنه م ولی زورم میاد پاشم چیزی درست کنم بخورم😂

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری