عزیزم اون نارنجی ها هویج هست پختی ؟ یا سرخ کردی
با برنج و سیر ترشی
ماهی هم یا سوخاری یا معمولی تو روغن سرخ میکنم
من ماهی رو نیم ساعت نمک و ی کوچولو آب لیمو میزنم
بعد میشورم
آبش ک گرفته شد
زردچوبه و دارچین و پودر سیر و فلفل سیاه میزنم
بعد سرخ میکنم
کنارش هم سیر و پیاز سرخ میگنم و سبزی ماهی میریزیم توش ک سرخ بشه ب عنوان حشو
یا گوجه حلقه ای سرخ میکنم
یا همین پیاز داغ و چن حبه سیر هم داخلش باشه
برنج هم یا رشته پلو یا شوید پلو یا ساده یا شوید باقلای پلو ...
و سالاد یا ترشی و سبزی کنارش...😋
اره برنج که حتما هست
یا با آب زرشک ماهی و مزه دار میکنیم
یا با ابلیمو و آب نارنج
برای زرشک پوست ماهی و میکنیم ماهی و توی آب زرشک و نمک خیس میدیم بعد سرخش میکنیم بعد اون آب زرشک و میریزیم سرش تا سس زرشکش غلیظ شه
واسه آب نارنج هم اول ماهی هارو سرخ میکنیم آخر یه لیوان و توش آب نارنج و ابلیمو پر میکنیم میریزیم سر ماهیا درش و میبندیم تا سس نارنجش غلیظ شه
من با شوید پلو درست میکنم
ماهی هم سرخ میکنم
ماهی رو که سفره میکنم بعد سرخ میکنم چون برشته دوست دارم ، با شوید پلو و شکم پر و خورشت تخمانار
من زرد چوبه و نمک و فلفل میزنم سرخ میکنم گاهی ام میزارم تو سرخکن
با برنج یا سبزی پلو برنج سفید باشه گوجه ام سرخ میکنم باهاش
برنج و سیب زمینی و گوجه سرخ کرده کنارش درست میکنم و موقع خوردنم رب انار میزنم بهشون میخوریم😋اون موقع میفهمی ماهی یعنی چی🤤
من شوید پلو درست میکنم کنارش
ماهی هم ب سبک سوخاری درست میکنم سرخ میکنم .
شکم پر هم گاهی درست میکنم
همراه شویت پلو خوشمزه میشه
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.