۱۱ پاسخ

عزیزم اون نارنجی ها هویج هست پختی ؟ یا سرخ کردی

با برنج و سیر ترشی
ماهی هم یا سوخاری یا معمولی تو روغن سرخ میکنم

من ماهی رو نیم ساعت نمک و ی کوچولو آب لیمو میزنم
بعد میشورم
آبش ک گرفته شد
زردچوبه و دارچین و پودر سیر و فلفل سیاه میزنم
بعد سرخ میکنم

کنارش هم سیر و پیاز سرخ میگنم و سبزی ماهی میریزیم توش ک سرخ بشه ب عنوان حشو

یا گوجه حلقه ای سرخ میکنم
یا همین پیاز داغ و چن حبه سیر هم داخلش باشه

برنج هم یا رشته پلو یا شوید پلو یا ساده یا شوید باقلای پلو ...

و سالاد یا ترشی و سبزی کنارش...😋

اره برنج که حتما هست
یا با آب زرشک ماهی و مزه دار می‌کنیم
یا با ابلیمو و آب نارنج
برای زرشک پوست ماهی و می‌کنیم ماهی و توی آب زرشک و نمک خیس میدیم بعد سرخش می‌کنیم بعد اون آب زرشک و میریزیم سرش تا سس زرشکش غلیظ شه
واسه آب نارنج هم اول ماهی هارو سرخ می‌کنیم آخر یه لیوان و توش آب نارنج و ابلیمو پر می‌کنیم میریزیم سر ماهیا درش و میبندیم تا سس نارنجش غلیظ شه

من با شوید پلو درست میکنم
ماهی هم سرخ میکنم

ماهی رو که سفره میکنم بعد سرخ میکنم چون برشته دوست دارم ، با شوید پلو و شکم پر و خورشت تخم‌انار

من زرد چوبه و نمک و فلفل میزنم سرخ میکنم گاهی ام میزارم تو سرخکن
با برنج یا سبزی پلو برنج سفید باشه گوجه ام سرخ میکنم باهاش

برنج و سیب زمینی و گوجه سرخ کرده کنارش درست میکنم و موقع خوردنم رب انار میزنم بهشون میخوریم😋اون موقع میفهمی ماهی یعنی چی🤤

من شوید پلو درست میکنم کنارش
ماهی هم ب سبک سوخاری درست میکنم سرخ میکنم .
شکم پر هم گاهی درست میکنم

همراه شویت پلو خوشمزه میشه

چی هست

سوال های مرتبط

مامان آراد و آنیا مامان آراد و آنیا ۲ سالگی