قارچ و کره رو بام تفت میدم
بهش هویج و جو پرک اضافه میکنم با اب مرغ میذارم بپزه بهش زرچوبه و فلفل سیاه زیاد هم میزنم .مرغ هم جدا از قبل میپزم ریش ریش میکنم ابشو برمیدارم ک با جو بذارم بپزه.
بعد مرغ ریش ریش اضافه میکنم یکم ذرت اضافه میکنم و نمک.وقتی همشون باهم پخت بهش شیر اضافه میکنم و میذارم یکمم با شیر بپزه بعد جعفری میریزم و خامه و خاموش میکنم میذارم نیم ساعت همونجوری بمونه بعد نوش جان
عزیزم مرغ و نمک و فلفل و جوپرک و بزار بپزه وقتی پخت مرغ درار ریش ریش کن بهش شیر و قارچ اضافه کن بزار غلیظ شه میتونی برای بهتر شدن مزش بهش خامه و یکم جوز هندی هم بزنی
پیاز و با ران مرغ تفت میدم
هویج و زردچوبه و فلفل سیاه و نمک
بعد آب میریزم و جو پرک
در آخر قارچ رو با کره تفت میدم بهش آرد و فلفل سیاه اضافه میکنم بعد بهش شیر رو اضافه میکنم و هم میزنم تا آرد گوله نشه
بعد این سس رو به سوپ اضافه میکنم و در آخر هم جعفری و گشنیز ساطوری میزنم
به منم بگین 😅🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.