۶ پاسخ

کپسول لاکتاول بخور

وقتی اذیت میشه شیرخشک بده تاوقتی شیرت زیادمیشه

پودر شیر افزا دلستر تلخ گندم معاینات زیاد رازیانه دم کن بخور منم نداشتم همینا خیلی خوب بود برام

رازیانه بخور

شیرافزا استفاده کن

اب هویج خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی