۲ پاسخ

من همه کار کردم پیاده روی پله خاکشیر خوردم آخرشم دهانه رحمم باز نشد فردا میخوام برم آمپول فشتر بزنم

پیاده‌روی کن
از پله ها بالا پایین برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۴ ماهگی