۳ پاسخ

هر وقت خاستی شیرش بدی یکم شیرتو بدوش شیر میمونه میترشه بخاطر اونه پسر منم اینجوری بود دوشیدم دیگه بالا نیاورد

طبیعیه گلم
تیکه های پنیری تو شیری ک بالا میاره طبیعیه
ولی اگع خود شیر رو بالا اورد اون یعنی رفلاکس داره

فک کنم زیاد شیرش میدی (حجم شیر هر بارش زیاده)

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری