هر وقت خاستی شیرش بدی یکم شیرتو بدوش شیر میمونه میترشه بخاطر اونه پسر منم اینجوری بود دوشیدم دیگه بالا نیاورد
طبیعیه گلم
تیکه های پنیری تو شیری ک بالا میاره طبیعیه
ولی اگع خود شیر رو بالا اورد اون یعنی رفلاکس داره
فک کنم زیاد شیرش میدی (حجم شیر هر بارش زیاده)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.