۲ پاسخ

شاید حساسیت پسر منم دو هفته یکسره داشت بدون هیچ علائمی کوریزان نئوتادین گاهی هم سزارین پلارژین میدادم بهش اسپری کلراید‌ بزن مرتب بینی رو تحلیل کن تا دو دوره اش بگذره

الرژی
سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی