۷ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه

نگران نباش. من چون خیلی لاغر بودم و هستم. مشخص بود.
ولی طبیعیه

منم‌کوچیکه به خاطر ویار وزنم‌کم شد الان شکمم مثل قدیمه

منم هنوز ندارم هیچی

آره 😐

اره الان زوده واس شکم

من هنوزم ندارم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری