۹ پاسخ

باش۰۰۰

روبیکا

میای گروه

من روغن مورگینا میزنم

هر روغنی بزنی خوبه حتی کرم مرطوب کننده ولی اصلا یه شب هم فراموشش نکن

من روغن نارگیل میزنم

من ضدترک پرایم گرفتم

من روغن نارگیل میزنم مهم اینه پوستت خشک نباشه و روغنی هم که میزنی موادش ضرر نباشه

ماستلا ولی قیمتش بالاس و هر جایی نداره البته اگه ساکن تهرانی داروخانه هایی که سمت زعفرانیه یا سیسمونی فروشی هایی که سمت شمال تهران هستن دارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری