زن بابا همینه عزیزم انتظار نداشته باش منم پدرشوهرم ی زن دیگه گرفته همینطوریه
منم مادر ندارم پدرم خوبه ولی نباید از کسی انتظار داشته باشی
ای وای الهی عزیزم 💔 🥺 چه بد
با پدرتون صمیمیت تون را حفظ کنید بهتر میشه اوضاع
داداش بزرگترت تنی توعه؟؟
باخدا درددل کن و اینکه امیدوارم اینقد پولدار شی. که از تعجب دهنشون باز بمونه
با پدرت دوست باش... ارتباط صمیمی بگیر... دلشو بدست بیار بهش بگو حرف دلتو
هپدن بهتر که پس دادی امیدوارم بهترین چیزا نسیبت بشه که هیچوقت احتیاجی به پول اونا نداشته باشی
منم مادر ندارم. درد بی مادری خیلی درد بزرگیه
الهی بمیرم
انشالله یه سری دوست خوب بیان تو زندگیت. بهتر از صد تا فامیل و خواهر
میگفتی بهشون خوب
الهی عزیزم چقدرناراحت شدم
اون اسمش روشه زن بابا ولی بابات چراباتو اینجوریه
عزیزم خیلی ناراحت شدم عکس العمل پدرت چیه؟
عزیزم
دلم باهاته😔😔
چقدر بد😔😔😔 چاره ای هم نیست آدم بجنگه. واقعا ناراحت شدم
اما مطمئنم خدا جوابشو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.