مادرشوهر من هفتاد سالشه نزدیک 30سال قند دارع انسولین میزنه از همه سالمتره تازه چاقم میشه ادعا هیکل میکنه پیرزن خرفت نترس گلم داداش قندش تنظیم بشه خوب میشه فقط باید مصرف انسولین و ایناش تنظیم بشه دیگه عین ی آدم سالم میشه من خودمم قندم لب مرز هستش باید پیگیر بشم هی امروز و فردا میکنم
عزیزم من دخترم ۴ ساله مبتلا شد به این بیماری لعنتی ،اول لاغر میشن و بعد خوب میشن دخترم تا یکسال و نیم لاغر بود ولی الان پرخوری میکنه
بستگی ب ژن داره وکار....همسرم من چون یکسره سرکار لاغر کرده اما خواهرانش نه
به شدت لاغر میشن نه دیگه مثل قبل نمیشن من همسرم دیابت نوع دو داره
نه عزیزم ربطی به لاغری نداره ،قرص متفورمین،لاغرمیکنه نه دیگه۲۰ کیلو
اره لاغر میشن بشدت اگه انسولین بزنه بهتر میشه ولی با دارو دیگه چاق نمیشه در کل دارو بهتره راحتتر گیر میاد
بله بشدت لاغر میشه من ارثی فامیل همسرم همه دارن یجوری لاغر میشن ک نگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.