۴ پاسخ

ایناش عزیزم

تصویر

عزیزم زیره سبز با نبات آسیاب کن طوری که اگه ۵۰ گرم زیره باشه ۱۰۰ گرم نبات باهاش آسیاب کنی بعد از الک رد کن تا خوب پودر بشه
بعد یه قاشق چایخوری دم کن یه لیوان خودت بخور و ۵ تا قطره با قطره چکان به بچه بده هم نفخ خودت و هم بچت از بین می‌ره و شیرت هم زیاد میشه من درست کردم از الان برا بچم که بیمارستان ببرم با خودم الان عکس میفرستم برات

اگر رفلاکس داره نخور

من زیره میخورم واقعا موثرع

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی