دوستان تو هفته ۱۸ دوچرخه سواری مشکلی نداره؟؟؟

۱۳ پاسخ

چ سوالاتی می پرسین

عقلت چی میگه ؟
حس نمیکنی اگ بیوفتی چی میشه ؟
هرجور مایلی دوس داری سوار شو

با زین سفت اذیت میکنه بعد پا میزنین ب شکم فشار میاد

طول سرویکس پایین میاد

منم قبلا دوچرخه سوالی میکردم
تا جایی مه میدونم خود دوچرخه سواری تا وقتی ضربانت رو خیلی بالا نبره مشکلی نداره
اما چون ریسک زمین خوردن داره جز ورزش هاییه که نکنی بهتره

میتونی واقعا؟😐

عزیزم این سوالا رو از دکترت بپرس اینجا هرکسی یه نظری میده

من موتور تا دلت بخواد سوار میشم ولی دوچرخه هنوز نه 😄

بشین سرجات خواهر برا خودت درد سر درست نکن🫤

ن بابا چه مشکلی فقط مواظب باش تصادف نکنی 😅

چرا داره

😑😑😑😑

وای خدایاااا🫥

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته هفدهم بارداری
مامان آقا پسرم🥹❤️ مامان آقا پسرم🥹❤️ هفته سی‌ودوم بارداری