۳ پاسخ

تست آلرژی هست
پیش متخصص آسم و آلرژی باید بری
بوشهر ۴ تومنه

آخه بچه ها هنوز در حال تکامل هستن. مثلا وقتی یک چیزیو تست میکنی و پور دهنش بیرون میریزه یکماه بعد دوباره باید تست کنی، احتمالا دریت میشه. اگر حساسیت خیلی شدید باشه و علتشو نتونی پیدا کنی میبری تست آلرژی.

میگن دردناکه همون غذا تست کنی بهتره

سوال های مرتبط