۴ پاسخ

باید دوره اش بگذره پسر منم دو هفته فقط ابریزش داشت همه چی هم میدادم بهش

باید صبر کنی یک هفته ایی طول میکشه تا دارو اثر کنه سدیم کلراید سر ساعت استفاده کن

بخاطر دندوناشه

کتوتیفن بده برای آبریزش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری ۱۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی