نه بابا انقد حساس نباش برا غذاشون که اب جوش سرد نمیخاد ... من یک ماهی میشه اب تصفیه میدم قبلش اب جوشیده سرد بود
من از ۷ ماهگی آبی که خودمون میخوریم میدم
من آب تصفیه میدم
اما دکترا میگن تا یک سالگی آب جوشیده بدین بعد یک سالگی آبی که خودمون میخوریم
منم همینطور فرنی و سرلاک اینا هم با اب جوشیده میپزم ولی سوپ خودش میجوشه دیگه
غذا که آب جوشیده لازم نیست، ولی آب خوردنی جوشیده سرد میدم اگه نداشتم آب تصفیه
نه من غذارواز آب شیر میریزمچون حرارت میخوره دیگه
ولی آب همچنانآب جوشیده میدماب معدنی همنمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.