۶ پاسخ

نه بابا انقد حساس نباش برا غذاشون که اب جوش سرد نمیخاد ... من یک ماهی میشه اب تصفیه میدم قبلش اب جوشیده سرد بود

من از ۷ ماهگی آبی که خودمون میخوریم میدم

من آب تصفیه میدم
اما دکترا میگن تا یک سالگی آب جوشیده بدین بعد یک سالگی آبی که خودمون میخوریم

منم همینطور فرنی و سرلاک اینا هم با اب جوشیده میپزم ولی سوپ خودش میجوشه دیگه

غذا که آب جوشیده لازم نیست، ولی آب خوردنی جوشیده سرد میدم اگه نداشتم آب تصفیه

نه من غذارو‌از آب شیر میریزم‌چون‌ حرارت میخوره دیگه
ولی آب همچنان‌آب جوشیده میدم‌اب معدنی هم‌نمیدم‌

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی