۶ پاسخ

آره منم همینجورم

من باخوردنش نفخ ودل درد میشدم دوسه روز خوردم قطعش کردم دیگه

چون با شیر میخوری اینجوری میشه

با شیر می خوری؟

من با وانیل این جوری شده بودم

من با کاکائوییش اینجوری میشدم

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری