بچها من صبح ها از تنبلی ادرارمو نگه میدارم خطرناکه؟

۶ پاسخ

وا خب پاشو برو تخلیه کن خودت خدایی اذیت نمیشی؟ من از وقتی باردار شدم حتما شبا تا دو بار هم میرم چون حس میکنم مثانه ام سنگینه تحملشو ندارم

وای حتما برو نگه ندار منم این کارو کردم عفونت گرفم

چجوری نگه میداری من ک نمتونم😑

اره عزیزم خطرناکه حتمن برو سرویس بعد بخاب نزار ب رحمت فشار بیاد

بله بله بله عفونت ادراری میاره

باعث عفونت میشه مخصوص در دوران بارداری فشار بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری