۸ پاسخ

نشون میده اماده شدنت طولانی بوده خواهر 😜
من اول خودم اماده میشم فقط مانتو وشال نمیپوشم بعد آراز آماده میکنم وآخرش مانتو میپوشم
لباس که تنش کنم اصلا نمیمونه میگه دَردَر وگریه میکنه

آخی🥹😅
بالاخره رفتین یا نه؟

هیچ ما هم‌تو خونه

من اومدم خونه مامانم عید دیدنی

من که این سه روز اصلا از خونه بیرون نرفتم حالمم اصلا خوب نیس
به دنبال اینم یک نفر رو پیدا کنم باهاش دعوا کنم

والا ماهم همینطور همسرم سرکار میره☹️

من اگه لباس بیرونی تنش کنم و ببینه ما لباس بیرونی تنمونه قیامت ب پا میکنه ک ببریمش بیرون
اجازه نمیده کفش پامون کنیم

ظهره خب بچه چرتی شده😅
منکه اصلا دلم نمیخواد برم عید دیدنی🤦‍♀️
ب شوهرم گفتم امروز جایی نریم
چون دخترم تب داره

سوال های مرتبط