ممنون
یعنی داخل قلم ضرر نداره برای بچه میگن خوب نیست اون
خیلی بزرگ راستش گذاشتم داخل قابلمه ودمی گزینی گذاشتم براش خردش نکردند
بله حتما باید داخل قلم هارو قشنگ تخلیه کنی با قاشق بریزی تو همون آب خودش که باهاش پخته.هر دورو بریز تو میکسر و میکس کن.به محلول شیری رنگ درست میشه.بریز تو جا مرغی پیرکس مستطیلی.بذار تو فریزرت پنج دقیقه ای بمونه.سفت و ژله ای و نیم بند میشه.بیار بیرون با چاقو برش های منظم وکوچکبزن و هر وعدهغذاش دوتا بریز
بگو قلم هارو رو تکه های کوچک تر تقسیم کنن برات.بیار خونه بشور تو آب نمک یک ساعت نگه دار.بعد بذار تو زودپز.آبش زیاد نباشه.یک عدد پیاز بزرگ و پاک کن و بنداز توش.۹۰دقیقه تایم بده بهش.بعد داخل قلمهارو با قاشق قشنگ خالی کن .پیازو دربیار و بزن میکسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.