دکتر خودم نیست از دکتر خواهرزادم پرسیدیم گفت اینو استفاده کنم خواستم بدونم چجوریه خوبه
اره من میخورم هفته ای دو عدد
اره دکترم از ۱۸ هفته ب من داد خیلی خوبه ب نظرم من تا الان دارم میخورم
اره روزی یدونه بدیش اینه گندس
من خیلی هم تویک ماه ۳ونیم چاقم کرده بوددکترگفت فعلاهفته ای ۲تابخورم ازوقتی کم کرده وزنم بالانرفت دیگه متعادله
من هم بارداری قبلی هم این بارداریم اینو میخورم
سلام اره دیگه همه باید استفاده کنن مولتی ویتامین اشتها رو هم زیاد میکنه من اوایل نتونستم بخورم بالا میاوردم الان تازه میخورم به خاطر همون وزن کم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.