اگر منظورت ریختن مایع منی هست، بله بهتره جلوگیری کنید چون باعث تحریک دهانه رحم میشه
بله جلوگیری کن چون باعث سوراخ شدن کیسه اب میشه
بسته به نظر دکترتون داره ، اگه جفت پایین باشه یا مشکل دیگه ای باشه میگن نباید داشته باشید و اکثرا من شنیذم که سه ماه اول رو رعایت بشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.