۹ پاسخ

من قندناشتا۱۰۰هست الان یک ماهه متفورمین میخورم دیگه امروزدکترداخلی برام انسولین نوشت

والا قند منم ۹۳ بود ولی اینجوری نگفت هنوز تازه ۹۵ به بالا میشه لب مرز بالای صد قرص میدن

من ۹۷ بودم دکترم گفت رعایت کن متفورمین شبی یدونه میخورم ببخشیدا ولی چه دکتر بدرد نخوری! این چه طرز حرف زدنه یه ذره مغز تو کله این بشر نیست اینجوری یه مادر باردار میترسونه!!!! من جات بودم دکترم عوض میکردم

برای من۹۸ فقط گفت رعایت کن

واسه من ۱۰۳ بود اینو نگف دکترم
😐😐😐حتی داروهم نداد گف شیرینی جات مصنوعی نخور مراعات کن اوکی میشه همین حد

مگه باید چند باشه؟ ناشتا زیر 95 باید باشه دیگه؟

متفورین نداد بهت؟

مراقبت کن ان شالله چیزی نمیشه
ولی حتما باید پرهیز کنی مخصوصا توی میوه و اینا
به جاری من گفته بود فقط خیار میتونی بخوری

نه بابا من تا اخر بارداری تازه با متفورمین این اندازه بودم نگران نباش، پرهیز غذایی کن

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم و توراهی مامان دخترم و توراهی هفته دوازدهم بارداری