۹ پاسخ

من از شيربادوم شروع كردم روزي يك عدد رنده ميكردم با يك قاشق ابجوش قاطي ميكردم باز صافيً رد ميكردم شيرشو ميدادم

واکسن۶رو بزنن‌بعدش من انقده کوفتم‌شده که نگو حتی آب

من به گفته ی دکترش از سرلاک برنج شروع کردم پنج ماه و پنج روزش بود. از پنج ماه و نیمم گفت سوپ مرغ و برنج بدم بهش( پیاز و زردچوبه و روغن زیتون هم مجازه) ولی سبزیجات رو از ۶ ماهگی اجازه داد

من ک دکترش گف از فرنی شروع کن از همون شروع کردم

اواخر ۵ ماهگی شروع کن

گلم فرنی شروع کن وزن بچت چقد هس پنج ماهگی

من ک میدم به پسرم مشکلیم نبوده تا الان یک روز درمیون میدم بهش از پنج ماه روزی یه وعده از شش ماه انشالله روزی دووعده رو بخوره

از االان فکر میکنم میشه مثلا سیب گلابی
یا پوره هویج

منک شروع کردم اول پوره سبزیجات دادمض

سوال های مرتبط