۱۸ پاسخ

خاطره بدی ندارم از بارداریم خییلی بارداری راحتی داشتم همه هم هوامو داشتن حیف شد تموم شد😂😂

سرکلاژ و استراحت مطلق و اسیر تخت بودن..

من از رو ۱۰ تا پله افتادم پایین ۷ماهم بود خیلی ترسیدم تموم سونوگرافی هارو دوباره رفتم خداروشکر الان سالمه

کلاه برداری کردن ازمون ماشینمونو بردن طلاهامو بردن😥

خدارا صد هزار بار شکر خیلی بارداریم خوب بود☺️

فوت بابام😭

صمیمی ترین دوستم رو از دست دادم💔

خیانت همسرم دوبار
زندان رفتنش
زایمان کردم درحالیکه شوهرم زندان .من خونه مادرم .خانواده شوهرم پرتوقع و طلبکار‌.
دعواهامون و نامردیای شوهرم
گریه های شبانم

سرکلاژ🙂

معاینه معاینه معاینه😑😑😑

زایمان!

امینوسنتز که انجام دادم وای خیلی پر استرس بود خداروشکر به خیر گذشت

همسرم بخاطر شرایط کاریش ۳ ماه ازم دور بود... موقعی ک من بیشتر از هر موقعی به حضورش نیاز داشتم خیلی بهم سخت گذشت

رو حیات بودیم تابستون ...اومدم کاسه آبگوشت ب هزار هوس بخورم کلی گوشت و سیب انداختم تو‌کاسه یهویی عقرب از رو بوم افتاد تو کاسه بلند شدم و کاسه رو همونجا گذاشتم این خاطره تا ابد یادم نمی‌ره اینم دوران حاملگی 🥰🥹🥰

آمدم ابگوشت بخورم ریخت رو شیکمم 🥲♥️ هکش فکر میکردم صورت بچم سوخته

تو کل بارداری همه عالی بود فقط سزارین خیلی بدم اومد خیلی ترسیدم و درد داشت

ده روز مونده به زایمانم کف کوچمون محکم خوردم زمین زانوهام هنوزم کبوده

خودتی؟ ماشاءالله شبیه بازیگرایی

سوال های مرتبط

مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی
مامان ارسن مامان ارسن ۵ ماهگی
مامان ارسن مامان ارسن ۵ ماهگی
مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی