کربوهیدرات خالص! هیچی سودی برات نداره عزیزم. پروتئین مصرفی روببر بالا
ضرر نداره فایده ای هم نداره
هیچ چیزی کمش اشکال نداره
من یه بار خوردم در حد مثلا ماهی یک بار فکر نکنم ضرری داشته باشه
من یکم پیش گرسنه بودم درست کردم خوردم
منم میخورم🫤
من خوردم یکی دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.