خیلی دلم‌نودل میخواد ضرر داره؟🥲

۷ پاسخ

کربوهیدرات خالص! هیچی سودی برات نداره عزیزم. پروتئین مصرفی رو‌ببر بالا

ضرر نداره فایده ای هم نداره

هیچ چیزی کمش اشکال نداره

من یه بار خوردم در حد مثلا ماهی یک بار فکر نکنم ضرری داشته باشه

من یکم پیش گرسنه بودم درست کردم خوردم

منم میخورم🫤

من خوردم یکی دوبار

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری