۲ پاسخ

عزیزم آموکسی کلاو خیلی قویه بیشتر واسه عفونت ریه هست
ازیترومایسین بهش بده واسه سرفه و گلو درد هست

دکتر بردی

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۲ سالگی