انتخاب من طبیعیه، به نظرم روند بیولوژیک ایمن تر و کم آسیب تره. و دیدم که افرادی که دور و برم بودن و طبیعی زایمان کردن چقدر سریع بهبود پیدا کردن و تونستن به خودشون و نوزادشون برسن
انتخاب من سزارینه
سزارین
من طبیعی بچه اولمم طبیعی بود زودتر خوب میشی
من انتخابم سزارین
انشالله که سزارین هست .
انتخابم سزارینِ
سزارین
من میخام برم طبیعی اگه نتونستم برم سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.