مامانا 😻
به نظر تون
طبیعی ؟!
یا سزارین ؟!

۱۰ پاسخ

انتخاب من طبیعیه، به نظرم روند بیولوژیک ایمن تر و کم آسیب تره. و دیدم که افرادی که دور و برم بودن و طبیعی زایمان کردن چقدر سریع بهبود پیدا کردن و تونستن به خودشون و نوزادشون برسن

انتخاب من سزارینه

سزارین

من طبیعی بچه اولمم طبیعی بود زودتر خوب میشی

من انتخابم سزارین

انشالله که سزارین هست .

انتخابم سزارینِ

سزارین

من میخام برم طبیعی اگه نتونستم برم سزارین

سزارین

سوال های مرتبط

مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری