۸ پاسخ

من از وقتی تنها شدم راحت تر شدم
تا وقتی کمکی بود افتضاح بود
هم دخالت زیاد بود هم اینکه بچه ها بغلی شده بودن
الانم تا میرم خونه مامانم دوباره اخلاقشون بد میشه
تنهایی عالیه عالی

وای حالا من اصن نمیتونم تحمل کنم یکی دیگ توبچه داری کمکم کنه بعضی وقتا میدم نگه دارن برم بیرون اینا ولی اینک یسره پیشم باشن اصلا اعصابم نمیکشه

وای اره ک میتونی
من از ده روزگی بچه ها تنهای تنها دوقلوهامو بزرگ کردم
تنها کمکی ک داشتم این بود ک هفته ای یه شب میرفتم خونه مامانم و برا خواب میموندم‌تا مامانم بچه هارو حموم کنه،همین.....
خدا آسونش میکنه غصه نخور عزیزم

چرا نتونی میتونی سر خونه زندگی خودت راحت ترم هستی اولش استرس داری طبیعیه من چهل روزگی بچه ها رفتم خونه خودمون دیگه دست تنها اولش استرس داشتم تنها میتونم یا نه، بعدش که رفتم ترسم ریخت خیلی هم الان راحت ترم تو خونه خودم

آره عزیزم میتونی چرا نتونی چن روز سخت تا قلقش دستت بیاد منم خودم نگه میدارم

مگه بقیه چیکار میکنن؟!
بچه هات بزرگن و باهمدیگه خکدشون رو سرگرم میکنن
به نظرم داری بهانه میگیری
سد خونه زندگیت بمون
اینجوری بخوای ادامه بدی بقیه به چشم یک مادر بی تجربه و ببخشید بی عرضه نگاهت میکنن...
نوزاد.ک نیستن ماشالله ۲ سالشونه دیگه

عزیزم ماشالله بزرگن دیگه تنها نیستی خدا هست، وقتی شوهرت خونه س غذا درست کن برا فرداش هم بمونه، میتونی

چرانتونی توکه تونستی نه ماه بچتوتوشکمت نگه داری الآنم تنها میتونی گلم یه مادربرابچش همه کارمیتونه بکنه آدم وقتی تنهاباشه بهتر می‌تونه مدیریت وقت و زمان ویادبگیره بگاراش برسه

سوال های مرتبط