خانوما آویشن تو بارداری خوبه

۴ پاسخ

نه خوب نیست

نه باعث انقباض میشه زیاد بخوری

نه اصلاا خوب نیست حتی دکتر گفت توی غذا هم نباید بخوری

در حد داخل غذا مشکلی نیست.دمنوش آویشن ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد