ماهم سرما خوردیم امروز شربت سفکسیم ۱۰۰ و اسپری بینی داده دخترم
خودمم استامینوفن ۵۰۰،آزیترو ماسین ۲۵۰, دوتا قرص دیگه
اره من تازه بعد ۱ ماه درست نشدم ۰😂😂😂
ما اول بچمون گرفت اون خوب شد با شوهرم بعد خودم دوباره پسرم یک ماه درگیریم دارم دق میکنم دیگه
پسرم .....اموکسی کلاو بخور خودت بینی هم مرتب بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.