خانما ۲۸هفته هستم میشه برم دندونم رو درست کنم؟

۴ پاسخ

اره من ۲۹ هفته نامه گرفتم دکترم گفت مشکلی نیست ولی چون درد نداشتم نرفتم برا من ک خورد شد نصفش دیگه کاریه ک شده نمیشه پر کرد باید یکار دیگه فرقی نداشت برام الان برم یا بعد

من توی سه ماه دوم نامه بهم دادن عصب کشی کردم دکتر گفت سه ماه سوم نرم بهتره

اگ میتونی تحمل کن بعد بارداری برو درسته میگن تو یه تایمی تو بارداری مشکلی نداره ولی هرچی باشه تاثیرشو میزاره

اره انجام میدن برات ولی نامه پزشک باید باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته سی‌ام بارداری