اره من ۲۹ هفته نامه گرفتم دکترم گفت مشکلی نیست ولی چون درد نداشتم نرفتم برا من ک خورد شد نصفش دیگه کاریه ک شده نمیشه پر کرد باید یکار دیگه فرقی نداشت برام الان برم یا بعد
من توی سه ماه دوم نامه بهم دادن عصب کشی کردم دکتر گفت سه ماه سوم نرم بهتره
اگ میتونی تحمل کن بعد بارداری برو درسته میگن تو یه تایمی تو بارداری مشکلی نداره ولی هرچی باشه تاثیرشو میزاره
اره انجام میدن برات ولی نامه پزشک باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.