خوبه عزیزم منم همینه فشارم
خوبه عزیزم واسه منم همینه همش
عالیه
من ۱۱ رو ۷ بود همش خسته ام و خوابم میاد
من همیشه فشارم اینه دکترم میگه عالی
فشارت همیشه چه تایم میگرفتی از اول بارداری مثلا صبح چند بوده اگر ده بوده الان هم صبح گرفتی ده آره ولی اگر شب فشار روی ده دوباره بگیر چون فشار صبح که ناشتایی با شب فک میکنم فرق داشته باشه
من همش فشارم همینه خیلی خیلی بهتر از فشار بالاست هر چن یکم ادم کسل و خوابالو میشه ولی بازم بدنت سالمه
منم همیشه فشارم همینه دکترم میگه خوبه
خوبه عزیزم
پایینه یکم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.