۱۳ پاسخ

ای خداااااااا😍😂
شیطنتت از چشماش فوران میکنه🤣🤣🤣

دقبقا پسرمنم

وای پسر من یک ثانیه یجا نمیشینه یعنی یجا میرم مدام دنبالش میدوام مبادا چیزی دست بزنه یا بیفته بشکنه خونه مامانم گلدون بزرگ و انداخت شکوند شانس آوردم تو پاش چیزی نرفت واقعا کنترل بچها خیلی سخته

خونم همیشه جارویه،توی کشو و کمدها که دستش‌میرسه باز میکنه خورده ریز نیست و اسبابازیاش وسط حالن
خیلی سخته خیلی رو مخه اما واسم هیچچ چیز مهم تراز بچم‌نیست

همه بچه ها تو این سن همینن انگار، با شناختی که منم از دخترم دارم هر کس میگه بیا بریم فلان مسافرت کنسل میکنم

وروووووجک هستن
بچه نیستن که

وای حساس نشو ..روزتو خراب نکن ...معمولا خوابشون میاد لج میکنن کنترل کن
دورتو خودت تمیز کن نزار چیزی بخوره

ماشاالله به جونشون باشه پسرمنم همینطوریه

دختر منم همین جوره نمی‌دونم چند سالگی ما دیگه نفس راحتی میکشیم

مثل همن بخدا،منم همش دست دردم از کتف و کول افتادم بعدتا ک میگم مامان اینا میگن بچس دیگه سرش نمیشه درک ندارن

دختر منم باز خوبه دورت شلوغه کمکت میکنن من چی تنهام

همشون اینطورن برام دیگه عادی شده پوست کلفت شدم 😂

دندون در اۆردە

سوال های مرتبط