۸ پاسخ

فحش با خودم زمزمه میکنم

گریه حرف زدن با دوستم بعضی وقتا هم میشینم یجا زُل میزنم به ی چیزی

فش میدم به همشون 😂

دعا و نماز فقط

خب نمیتونی رفت آمد رو کم کنی باهاشون ؟در حد عید دیدنی یا ممثلا چن ماه یکبار ؟

با دوستم حرف میزنم

من نماز میخونم با خدا حرف میزنم گریه میکنم با یکی حرف میزنم که سبک شم

هیچی ول کن میشم یا قلیون میزنم یا اهنگ غمگین
من با اهنگ غمگین بیشتر انس میگیرم انگار اهنگ بندری گذاشتم همچین حالتی حال میکنم

سوال های مرتبط

مامان پسرک مادرش مامان پسرک مادرش ۵ سالگی