۳ پاسخ

دکتر من گفته یه شام پروتئین بالا و مقوی بخور چون چندین ساعت باید ناشتا باشی و تا ۱۲ شب هرچیزی میتونی بخوری بعدش چیزی نخور تا صبح ساعت ۸ونیم ۹ عمل دارم

من که فکر کنم از استرس شوق چیزی نخورم😅

۱۱
۱۲ ب بعد چیزی نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان قندق مامان قندق روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🌙و امیرعلی مامان ماهلین🌙و امیرعلی ۸ ماهگی