#فرزند پروری#پوشاک# شیر خشک #تب

تصویر
۲۳ پاسخ

خب الان خدارو شکر خونه اجار کردی اگر برات مقدوره برو سرکار زندگیت بساز خودت سرپا شو یاد بگیر ب هیچ کس حتی خانوادت تکیه نکنی میدونم سخته ولی حتی اعصاب ک روانت هم بخاطر کارای اونا بهم نریز قوی باش کمر همت ببند و بلند شو سخته ولی شدنیه کار نشو نداریم انشاالا پسرات بزرگ میشن میشن مرد خونه ات

عزیزم خدا سلامتی به خودت وبچه هات بده پدر ومادر ت یه روزی محتاجت میشن خدا طوری کمکت کنه همه انگشت به دهن بمونن انشاالله

ببین همونطور ک پدر و مادر حق سر فرزند دارن،فرزند هم حق سر پدر و مادر داره و میتونه اونا رو عاق کنه.مطمئنم خدا از حقی ک داری نمیگذره ازشون

عزیزم مطمنی این آدما که گفتی خانواده ی واقعیت هستن؟؟؟😏😏😏

خداروشکر که تونستی خونه بگیری مستقل شبی به نظرم به خودت افتخار کن بیخیال خانوادت شو به خودت و بچه هات برس عزیزم برات دعا میکنم الهی لبات بخنده بعدازاین

خدا ان شا الله بهت کمک کنه آینده قشنگی برای بچه هات بسازی اما جایی که احترام نداری نرو

من ۴سال تو گهواره بودم ۲هزار تا دوست داشتم پارسال بخاطر درس و دانشگاه گهواره رو حذف کردم....
لطفا هر کی از دوست های قدیمی منه بهم پیام بده تا عضو دوستام دوباره کنم...

همچنین مادرهایی مگه وجوددارن اخه

چطوری با این سن کمت تنهات گذاشتن
خدا خودش همراهته غصه چیزیو نخور ک ارزش نداره

به خودت باور داشته باش عزیزم مطمئنم چند سال دیگه انقد موفق میشی که خاطره ی این روزهارو واسه همه تعریف میکنی.. چقد خونوادت سنگدلن به خدا واگذارشوت کن

خدا رو شکر که جدا شدی و خونه گرفتی
توکلت بخدا باشه
بهترین ها برات اتفاق میافته

مامان و بابا ت هم کارما پس میدن صبر کن

هه خانواده تو اینن.... مال من از تو هم... بدترن... متنفرم ازشون... خداروشکر ک جداشدی.... منم سالهاست ریختشونو ندیدم

ای جان عزیزم خدا کمکت کنه بچه هات چند سالشونه ،خودت قوی کن بلاخره این روزها میگذره

کمیته تو درست کن برو سرکار بچه هات اگ کوجیکن برو کار خونگی ک کلا زنانس و بتونی اونارم ببری دنبال خیر باش براخودت

سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم واست ولی آبجی خداروشکر که تونستی خونه بگیری بیای بیرون از اونجا ماشاالله چقدر قوی هستی توستی رو پای خودت بمونی همینجوری قوی باش یه کاری پیدا کن با بچه هات زندگی کن میدونم یه روزی میشه همون خانوادت بهت رو میزنن ویا خداپشیمونشون میکنه
خیلی مواظب خودت بچه هات باش
الان روحیت خیلی داغونه فقط باور کن اون ادما ارزش اشکاتو ندارن 🌹🌹

آخی بگردم برات
باز خداروشکر تونستی خونه بگیری مواظب خودت و بچه هات باش

عزیزم خدارو شکر پول داشتی ک مستقل بشی

کی گفته هر پدرو مادری لایق احترام هستن؟

آخی عزیزم چ سخت...از خدا میخوام ک بهترین موقعیت و آدما رو سرراهت قرار بده و اونقدر غرق خوشی بشی ک کلا از خانوادت یادت بره. اما من مطمئنم ی روزی در آینده میاد ک خانوادت بیان بهت التماس کنن ک حلالشون کنی

ای خدا اون دیگ چ مادری هس از صد تا دشمن بدتره

افرين بهت كه تونستي مستقل بشي

شوهرت کجاس چرا طلاق گرفتی

الان کجایی پس

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی
مامان Delsa🧚‍♀️🩵 مامان Delsa🧚‍♀️🩵 ۴ سالگی