تا۴ سانت درده بعدش اپیدورال دیگه دردی نی
عزیز تحرک داشتی و پیاده روی
اگه داشتی نترس..
اما اگه بخور و بخوابی طول میکشه
من یه تجربه طبیعی دارم خیلی بد بود و این بار میخوام سزارین کنم
درد و فشاری که به آدم وارد میشه واقعا وحشتناکه 😢 ولی خب بازم بدن با بدن فرق داره خیلیا هم راحت زایمان میکنن
اگه اونجا انجام نمیدن بیا تهران انجام بده خصوصیی
موقع شروع درد حتما از کیسه اب گرم یا دوش اب گرم استفاده کنید واقعا دردو تسکین میده.ببخشید صحبتام طولانی شد
اما همه تجربیاتمو گفتم.ان اءالله كه راحت و بسلامتي زايمان كني.چون من خودمم شدیددااااا میترسیدم ولی الان الحمدلله دیگ نمیترسم چون با دردش اشنا شدم
وا خب پول بده برو خصوصی سزارین مگه قرون وسطایت🤣🤣
ب خودت بگو منم مث بقیه
چطور بقیه از پسش براومدن منم برمیام
اگر میتونید حتما توپ ورزشی بگیرید و باهاش کار کنید چه همین روزا چه موقع زایمان.چون راه رفتن سخت میشه موقع شروع درد و برای زایمان راحتر باید لگن رو حرکت بدین که بچه بتونه بیاد تو لگن
توپ و نشستن و حرکت رو توپ بهتررررین گزینس
ببین وقتی دردگرفتت یا آمپول فشار برات زدن حالت سجده بشین و گودی کمر ایجاد کن و باسنتو خیلی محکم و تندتند چپو راست کن ده دقیقه ای بچه میاد بیرون سر دوتا بچه هام برامن آمپول فشار زدن سر پسرم فقط دردتحمل کردمو دادمیزدم ۱۷ساعت طول کشید ولی برادخترم تاامپول زدن کمی دردام ک شدید شد ازساعت دهونیم تا۱۲دردام ک شدیدشد روتخت این حرکت زدم ک ۱۲،۱۵ سر بچه اومد بیرون و سر اذان ظهر زایمان کردم عزیزم
ترسش از خود دردش وحشتناکتره
ورزش کن پیاده روی کن
دردش به داشتن یه نینی کوچولوشیرین میارزه.
به خدا توکل کن و موقع زایمان تو گوشت قران مداحی یا اهنگهایی که ارومت میکنه بزار کنارت خیلی کمکت میکنه.من خودم سوره مریم.ابراهیم.مداحیهای امام حسینی میزاشتم و واقعاا حس میکردم خیلی کمکم میکرد.ساعت ۱۲ و نیم ظهررفتم بیمارستان ساعت ۳ونیم ظهر زایمان کردم خداروشکر.
یچیز دیگ اینک سعی کنید تو خونه دردو تحمل کنید تا یکم دردتون گرفت سریع نرید بیمارستان خود فضای بیمارستان ترستناکه.تو خونه کنار همسرتون و خانوادتون خیلللللللی بهتتتره
عزیزم من طبیعی بودم زایمان اول ۲۱سالم نترس اونقدی تعریف میکنن وغول شاختن اصلاسخت نیس
منم میترسم ولی اصلا بهش فکر نمیکنم با اینکه امروز ماما بهم گفت ممکنه تو این هفته دردت بگیره
سلام عزیزم
سزارینم همچین آسون نیست
طبیعی اگه ملاحظاتشو انجام بدی زایمان راحت و بدون ترسی خواهی داشت
اگه خیلی از دردش میترسی طبیعی با اپیدورال انجام بده
با دکترت صحبت کن بگو میخوام اپیدورال بشم
وگرنه که اگه ورزش کنی با ماما همراه خوب صحبت کنی و قرارداد ببندی مطمئن باش پشیمون نمیشی
اینو بپذیر که هر دوتا روش دردش رو داره
یکی قبل تولد بچه باید درد بکشی یکی بچه به دنیا بیاد بعدش باید درد بکشی
طبیعی زودتر از جات بلند میشی ولی سزارین خیلی راحت نمیتونی از جات بلند بشی کوچولوتو شیر بدی و خیلی چیزای دیگه
ورزشا رو انجام بده گریه کنی زایمانت راحت نمیشه یا سزارین نمیشی پیاده روی روزانه دوساعت برو ماساژ کمر دوش آب گرم ورزشای بارداری ام انجام بده
عزیزم پشیمون میشی بخدا سزارین انجام بدی من تازه زایمان کردم سزارین شکم دوم شکم اول طبیعی بودم خیلی خوب بود سزارین درد بدی داره وقتی بی حسی از بدنت بره نکن
چرا ؟؟؟ یعنی هیچ دکتری توی شهرتون سزارین نمیکنه؟ زیرمیزی بدی میکنن ها
تاحالازیرنظرکی بودی؟دکترت سزارین نمیکنه؟
اگه ورزش و پیاده روی کنی نه سخت نیست
نمیخوام بترسونمت ولی خیلی وحشتناکه
اما خب بعدش شیرینه
منم دقیقاً مثل شمام از روانپزشک نامه نگرفتید که فوبیا دارید
واسه من خیلی بد بود حالا بدن با بدن فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.