۴ پاسخ

براش قطره سدیم کلراید هر شیش ساعت بریز هم رفلاکس هم اینکه بعد آروغ شیر داخل بینیش میمونه خس خس می‌کنه از دکترشم بپرسی همینو میده

رفلاکس داره دختر منم همینه، سرش رو شیب دار بذار، شیر رو مقدار کم ولی در وعده های زیاد بهش بده،‌ بعد شیر حتما حتما آروغ رو بگیر و تا بیست دقیقه قائم نگهش دار ، دقت کن فقط به کمرش فشار نیاد ها
بعد هم به پهلو چپ بخوابون بچه رو و بصورت به مقدار شیب دار
من نمیدونستم اینارو بلد نبودم بچم رفلاکسش شدید شد، شما رعایت کن انشالله رفلاکسش شدید نمیشه

دختر منم گاهی خس خس میکنه دکتر ۱۰روز میش ریه شو دید گفت سالمه ولی نمیدونم گاهی خس خس برا چیه

میگن برا رفلاکس هست

سوال های مرتبط

مامان هلن و ایلار مامان هلن و ایلار ۱۲ ماهگی